THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 02 Januari 2010

rumor NYC boys bakalan permanent unit ??

english

It is rumoured that Johnny Kitagawa has in fact been considering NYC boys, right now only a temporary unit, to become a permanent unit in the new year.
It is still not yet confirmed but there is a big chance that this will be happening as the article quotes a JE representative saying: "Although Yuma is already with the group "Nakayama Yuma w/ BI Shadow" and Yamada and Chinen are already with HSJ, they can also be part of NYC boys, like Nishikido Ryo, who is part of Kanjani 8 and NewS." as well as "Arashi was supposed to be a temporary group for the volleyball support, but it ended up becoming a permanent group."
The article also states that apparently Yamada's hands were shaking because he was so nervous during Kouhaku Uta Gassen on NYE (maybe he was still nervous during JE Countdown so that's why he was all tense during HSJ's perf?)

This is great news for the people who love NYC boys...but as for HSJ...who knows what's going to happen in 2010 D:

(I'm not at all good at translating so if there's some more details people find in the article, please feel free to tell me and i'll add it in the post!) Edit: Thanks Sara/sa718ra for extra details!

source: http://hochi.yomiuri.co.jp/entertainment/news/20100101-OHT1T00036.htm


indonesia

Itu ada gosip bahwa Johnny Kitagawa telah sebenarnya telah mempertimbangkan NYC anak laki-laki, sekarang hanya unit sementara, untuk menjadi permanen unit di tahun baru.
Hal ini masih belum dikonfirmasi tetapi ada kemungkinan besar ini akan terjadi seperti artikel mengutip wakil JE berkata: "Walaupun sudah Yuma dengan grup" Yuma Nakayama w / BI Shadow "dan Yamada, dan Chinen HSJ sudah dengan , mereka juga bisa menjadi bagian dari NYC anak laki-laki, seperti Nishikido Ryo, yang merupakan bagian dari Kanjani 8 dan NewS. " dan juga "Arashi seharusnya menjadi kelompok sementara untuk dukungan voli, tetapi akhirnya menjadi kelompok permanen."
Artikel tersebut juga menyatakan bahwa ternyata Yamada tangannya gemetar karena ia begitu gugup selama Kouhaku Uta Gassen on Nye (mungkin ia masih gugup saat Countdown JE jadi itulah sebabnya dia semua tegang selama HSJ's Perf?)

Ini adalah berita bagus bagi orang-orang yang mencintai NYC anak laki-laki ... tetapi sebagai untuk HSJ ... siapa yang tahu apa yang akan terjadi pada tahun 2010 D:

(Saya tidak sama sekali baik di menerjemahkan jadi jika ada orang menemukan rincian lebih lanjut dalam artikel, jangan ragu untuk memberitahu saya dan saya akan menambahkannya di pos!) Edit: Thanks tambahan Sara/sa718ra untuk detail!


sumber: http://hochi.yomiuri.co.jp/entertainment/news/20100101-OHT1T00036.htm



jadi bneran nih...??
ckckckc...
gw pasrah ja deh..
klu emang yamachii bisa dengan 2 grup sekaligus gw dukung deh.. ^^
tpi HSJ harus tetap no 1 ..!!!!!!!!!

credits: @lj

0 komentar: